søndag 14. februar 2010

Fastelavnssøndag, Morsdag og Valentinsdag, men framfor alt Medaljedag!

Eg høyrer til dei som ikkje set pris på Fastelavnsris - har liksom aldri gjort det!
Eg har alltid likt arbeidet som organisasjonen Norske kvinners sanitetsforening,  har gjort med hjelp av inntektene frå både risen og basarar andre typer arrangement, og alt det gode informasjonsarbeidet og opplæringsarbeidet foreninga har gjort sidan starten for 114 år sidan...
Har alltid vore allergikar - allergien min slår ut både på fjør og bjørk! På denne tida av året er eg sjeldan oppmedisinert for denslags, - det vert som med julemarsipanen og påskemarsipanen, som eg reagerer meir på enn eit marsipanbrød ein seinsommarsdag...
 - men no har eg oppdaga at ein kan kjøpe ein nettbukett - eller er den ikkje ein virituell likevel..


Det er godt å ha ei Mor å gratulere med dagen, - slike dagar - , det er godt å ha ein son som sender SMS.
Å verte huska er godt - kommersen kan ein hoppe over - det er så mange dagar ein kan kjøpe ein blome, - men morsdagen er like fin som dei hine!


Valentine - er visst altfor kommersielt for meg...,
 - og så huskar eg det første Valentine selskapet eg var på som student i by'n,-  og veit at det er inderleg godt å ha Valentine som forklaring, årsak, grunn for..

Men ein blome i kveld går iallefall til Emil Hegle Svendsen for første medalje! -

lånt frå bt.no og Scanpix...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar