onsdag 10. februar 2010

Det er kleent Ty, som ikkje toler, at ein ser på det.













Ei dobbel melding i twitter-sitatet frå Ivar Aasentunet i dag, som vi stoffavhengige lappesaumarar forstår!

Når eg ryddar i alle kubikkmetrane mine med stoff,- er gleda av å vere borti - stryke over - kjenne på, men også omgruppere viktig i beskrivinga av samlargleda...
Eg kunne nok sy litt kvar dag i årevis og framleis ha stoff på lager. Nokon fare for å tøme lageret med det første, ligg ikkje føre...
Eg er ikkje spesielt oppteken av å spare på noko ekstra fint stoff, - heller omvendt!
Gleda i vakre tekstilar har eg iallefall heimanifrå. Mor mi er ein fin tradisjonsberar, - gleda over kvite dukar og strokne sengeklede har eg absolutt fått inn med morsmjølka!
Dikta "Å vere i livet" (tre vers til mor) og "Lykkelege hender" av Halldis Moren Vesaas, har "alltid" beskrive noko eg har gjenkjent frå kvinnene i slektene til både Mor og Far.
No har eg funne kvila ved datamaskina etter ein travel dag på jobb, - det er på tide å rydde og testsy litt!

- og til han som arbeidde seint, ordna eg ein heimelaga grandis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar