lørdag 27. februar 2010

Fredagskos med rosa saum på øverste loftet - imponert!

Skulle hatt noko meir fri fritid, - ikkje mindre enn 3 spanande magasin /tidsskrift låg i postkassa i dag - og så på ein fredag når ikkje eingong Sogn avis ser seg brydd med å kome ut! Det er arbeidshelg og ikkje vidare rom for uendelege stunder med te/cappucinoglas - ullsokkar og ullpledd og briller...

Skjønar ikkje heilt at eg synest om fargane som byrjar å verte eit teppe - som eg har gjenteke til det kjedsommelege - eg likar verkeleg ikkje rosa, men -...

 - i løpet av dagen har eg krangla med Husqvarnamaskina i Eldhuset. Det er nok ei stund til at eg får tid til å kobinere juleideen min med bladrankene på den folkloreinspirerte teppet på side 13 i Quiltemagasinet 1/2010.
Vi har ikkje vorte venner igjen,- symaskina og eg , - skulle andre lappesaumardamer planlegge innom i helga og bruke den - så er den altså ikkje vidare frisk... - Hadde ikkje tid til meir før jobb no i kveld, men satsar på at alt er med det gamle før helga er over!

så inderleg greitt å få med seg såpass mykje på jobb på nett at det var hynkylperten frå Stryn - Tarjei Bø og nesten-ferskingen Hegle Svendsen ( han har jo allereie medalje) som skulle hjelpe gamlekarane Hanevold og Bjørndalen til sin siste medalje av edlaste valør - vakkert, særs vakkert! Kjempeklump i halsen og svært fuktige augekrokar - godt eg ikkje sat framfor TV'en - det hadde så lett gått med  ein halv tørkerull!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar