torsdag 18. februar 2010

Første dag på marknaden - brukbart med storfe - har handla fleire kyr...

- men betydeleg verre - manglar kameraet mitt - har med alle kablane...


Eg vart fotografert iført ulvepels tidlegare i dag - selgaren i Skjerdingstadgården kunne garantere at eg ikkje kom til å fryse noko meir...

Eg kjøpte ikkje alle kyrne eg likte, - som tildømes eit armband frå Bine ! Ho hadde vore budeie i Underdal eit par somrar - bruker mykje skinn frå dyr som er under bevaringsprogram for kulturhustoriske raser - berekraftig så det held! Ho skulle ha utstilling i Ullensvang når Lærdalsmarknaden føregår - lekkert armband - hadde fleire variantar - klavesmykke og større pynt og plagg...

Nett no sit vi og testar Røros is - Pistasj - nydeleg fyldig smak - laga av Galåvolden Gård! Vi kom fram seint i natt - det var glatt, tildels veldig glatt etter vegen. Vi såg fleire bilar som venta på tauing! Eit dådyr, - men ingen elgar etter vegen.

Vi hadde sein frukost, og ein lang og opplevelsesrik dag - men kald dag i gatene i Røros...
- og vi gjer oss klare til ein fin ny dag i morgon - først må vi teste kaffiisen og molteisen til Galåvolden!
Kaffiisen var minst god av dei tre, og den var god! Molteisen var best når den var godt tina - det var mykje molte i isen, - det er dei som er best når dei var halvtina!

Vi feirar norsk OL-gull nr 100! Tora Berger !

No er begge bilane kobla til motorvarmarar - det er 17-18 minusgrader allereie... og ein time igjen til midnatt - i radioen er det skiskyting og relativt norsk...  101. OLgull til - Egil Hegle Svendsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar