tirsdag 12. oktober 2010

Tysdag - Ramallah og Betlehem

Vi gjer oss klar til å vitje Arafat si grav i Ramallah og Betlehem med Fødselskyrkja og omliggande marker - begge stadar har butikkar med store freistingar - så det kan lett verte ein dag ein må halde godt på pengane!











Jerikoku 2010

Eg har forlengst handla ku hjå min lokale kuselgar, Fares,- han har svensk kone og eit lengre Sverigeopphald bak seg. Han har vore Anna sin faste leverandør av smykke sidan første gongen ho var her  for 13 år sidan, etter det har ho sørga for at mange lærdøler har handla der. I fjor stod kua og venta på meg i utstillingsvinduet - eg nemnde det for Fares at eg handla ku i fjor - og langt baki på ei hylle fann han fram ei kort armlenke med ulike påheng. Han hadde kjøpt det for lenge sidan i Egypt - og rekna det vel knappast som salsvare lenger. Han plukka av kua på armbandet, - fann ein litt større ring til å henge den i og fann fram lenkene han syntest passa til ei litt mørk ku!
Med andre ord - eg har framleis ikkje kjøpt noko Fares har laga, - men eg har iallefall kjøpt smykke hjå han!

Bloggaren Kort møte i høgre margen har "som vanleg" allereie skrive langt og godt forlengst og legg bileta rett ut også - medan eg planlegg dette som etterarbeid når eg kjem heim og legg bileta på den andre maskina!-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar