mandag 4. oktober 2010

3 - reisefeber


















Tusen takk for nydelege blomar på spisebordet!

Trur det er sunt med ein overgang frå nesten +20 grader på Øyri til i underkant av +30 grader i Jeriko. No har vinden løya litt igjen - så det er berre fin sommarvarme ute.

Er innkalla til fleire større røntgenundersøkingar pr telefon til Sunnfjordby2 i morgon, - og kan stadfeste at eg nytta nyerverva kunnskap! Bad om at innkallinga vart sendt pr fax, så eg har noko å vise føre meg både på sjukehusbussen og på nucleærmedisinsk seksjon. Bratte læringskurvar kan vere greie!
Det var eigentleg ikkje lov å sende personinformasjon på denne måten - men uendeleg mykje enklare for den heldige brukar!

Har nokre prosjekt eg skulle ha gjort ferdig før eg reiser, har til Mor si store forundring ikkje funne fram kofferten endå - det vert nok seinare i dag!

Etterskrift: Eg ser det vert vanskeleg å verte ferdig med alt ein skulle ha gjort før reise, men er komen så langt at eg rekk det eg rekk. Kofferten er ikkje funnen fram, - men du verden så mykje som skal med, - møtet i kveld viste at det vert fulle koffertar hjå dei fleste! - og eg gler meg - for ein fin gjeng!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar