mandag 18. oktober 2010

Meg og giften min...

Har ikkje tenkt at dette skal vere rapporten frå den fryktelege verda, - men eg må dele at eg har allereie vorte minna på at eg må lese og forstå - ikkje tenkje og tru!
Skulle ta Medrol klokka 8 i dag og klokka 8 i morgon sa sjukepleiaren medan ho skreiv på konvolutten med med 4 pillarar. Var vaken litt før 8 så eg har gjort det, - på pillarkonvolutten står det klokka 20 på i dag - så eg bør freiste finne ut om eg kan få meg ein kveldsdose også...
Jaja - alt bør gjerast for å skjerpe sansane framover, - kan du tenkje - men dette er altså medisin som gjer det motsette! - Det verste er at eg humrar av skjødesløysa mi, - eg får skulde på HelseFørde, - det er litt meir politisk korrekt i mine krinsar!
Eg reiser til Førde i morgon for 1.dose cellegift og reiser heim i morgon eller dagen derpå, - usikkerheita er eit uttrykk for lang reiseveg og at ein ikkje veit korleis hjarte og resten av systemet tek imot det som renn inn via venoflonen.

Eg trur eg tek med meg åttebladrosestrikkearbeid til Førde. Eg handla tilogmed 6-kanta utstansa pappbitar på Ei trapp ned i Førde på fredag - åh, det er ein god butikk å kome inn i!

I løpet av dagen legg eg inn litt meir historier og litt meir bilete frå sist veke -

1 kommentar: