tirsdag 26. oktober 2010

Første dose ferdig!

Det er pussig og godt å site her i Førde og få ein giftdrope i sekundet og kommunisere med Kjærasten og Bystudenten på nett. Allergimedisin for sikkerheitsskuld i dropeform også - saltvatn før og etter, og 4 ventetimar etterpå... Etterpå fer eg på Salong 44 for å prøvekøyre parykk, har fått gode tips av ein kollegapasient med lang fartstid i godstolen på hi sida av rommet - om kva eg skal vere budd på.
Men varmevottar slapp eg, - det ser ut som det varme genet for hender og føter frå Uksvikja hjalp meg...

Det er triveleg å vere her...
heilt sant!

Eg tek bussen vi kallar nattbussen heimatt - den er i Oslo i morgontidleg...
Etter Salong44 vert det ei vitjing på Pikant - og ein runde på Narvesen - ikkje tru anna enn at eg har det heilt greitt, - er godt budd med ein perm om alt som kan skje eller alt som kan vere lurt å vite - nett no har eg det berre heilt fint - og eg har vett til å nyte det!

Etterskrift 1: Ferga er straks på Fodnes. Sjåføren er litt ny - så absolutt ikkje av dei sjåførane som veit den gode linja og at hakkete køyring bør ein unngå, -så det vart for travelt å lese og skrive på nettet!
Det er snart midnatt - og alt vel!
Etterskrift 2: Pikant hadde fårikål som dagens - etter alle solemerker slår ikkje reaksjonar på cellegift til på magen med ein gong - så eg koste meg med fårikål - godt pepra og akkurat litt for lite salta - slik at sauen var endå betre og søet heilt snop! - Narvesen på Firda billag er ikkje lenger så god som den har vore - så eg let vere å handle der og på Libris fann eg ei gjendikting "Det er en sang/ Det er en sang" av Mahmoud Darwish i gjendikting av G. Bakke og W.P.Gallah og mykje anna nyttige bokhandlarvarer.

1 kommentar:

  1. Så fint - håpar det varer!

    Eg ventar framleis på hovudmål og ynskje - for det var vel ikkje solhatt du hadde i tankane. Den hadde forresten kanskje ikkje vorte dum i ullstoff med oppbretta brem og litt stash?

    SvarSlett