tirsdag 5. oktober 2010

2 - blogging på bussen!










Tilogmed på sjukehusbussen er det trådlaust nettverk som verkar. Det er trangt på bussen, - men når hjelpemannen/billettøren er gått av bussen i Sogndal på heimatturen, så står skrivebordsplata hans ledig, - fint det! Eg er ikkje heilt sikker på om Sogn billag har same definisjon for komfort som dei hadde tidlegare  - det kan vere at der er rullestolheis - men er ikkje sikker på om eg skjønar kor rullestolen skal stå...., men det kan jo vere gjort i ei handvending å fjerne nokre bussete, for det eg veit...

Kontrastvæske i begge hender og ein mugge kontrastvæske til å drikke, jaudå det var kontrastane i meg som kom fram i dag - i tillegg til meir ultralydundersøking.
Nokre sjukehustilsette fortel alt som om det er fyrste gong og spesielt til deg, - på CT var det ein slik kar i dag!
Andre går ut frå at du har høyrt det før, er lei av å gjenta seg sjølv - då vert det stundom litt snautt...

Kake frå Naustdal dampbakeri vart dagens kos!

Kjenner eg gler meg litt til å synke ned framfor tv'en og statsbudsjettet...
Langdagen verkar inn, - har vel ein del ting eg må ordne i dag også...
Bystudenten kjem heim i kveld, - noko ekstra god kveldsmat bør det verte råd med!
Det spørs om han vert overraska med heimelaga pizza! 

Dagen derpå etterskrift!: Det einaste eg fekk med meg om statsbudsjettet var at Tora hadde trukke attende forslaget på endringane til 10 månadsutbetalingar frå Lånekassa allereie, -
det vart Grandis til kveldsmat - men han hin var ikkje nøgd med smaken av den tynne versjonen med mozarella - han fekk ny!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar