fredag 15. oktober 2010

Mangt slag!

Smiler og tenkjer på Issa frå Abu Dis når han nydeleg flettar inn uttrykket "Mangt slag" på rette staden i konversasjonen...
Sit på Sjukehusbussen og bloggar på trådlaust nett til 19 kroner døgnet! - og veit at så langt gjekk ikkje fantasien då eg skreiv stil i barndommen om fantastiske vyer for framtida!

Det er stille på bussen i dag, vart reint redd då eg kom på busshaldeplassen og fann den heilt tom! Hadde bussen gått, nei - det kunne ikkje stemme! I gårkveld stillte eg attende klokka mi frå "Lassetid", - oppretta på ein av bussutfluktene! Det er visst berre haustferie, - det er kanskje berre dei som må, som sit på fredagsbussen i dag!

Mellomskrift: - På Fjesboki nemnde eg at no var det berre arabisk kaffi som mangla - og jammen kom ikkje hjelpesmannen på Sjukehusbussen rundt og spurde om vi ville ha kaffi då vi kom til Jølster! Det var berre eit titals passasjerar på bussen - så absolutt i "haustferiemodus".

Frukost i ein av godstolane i sjukehusvestibylen, - og det er eit trådlaust gjestenett her på sjukehuset også - skjønar at eg kan nytte ventetida på mange måtar!

Etterskrift: - På heimveg - første dose kraftig dose cellegift startar tirsdag - tillitsvekkjande lækjar som likte Jeriko om våren - tilsvarande ålreit sjukepleiar som skal gje meg første dose!
Har gjort dei første tingingane om kort parykk - sidan eg har fått så mange positive kommentarar om frisyren i det siste. Det er vel no ein skulle ha satsa på lange blonde krøllar - sidan dei seier "blondes have more fun",- kan vere eg treng det no...
Ja, det er mangt slag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar