søndag 3. oktober 2010

4 - heftig vind løyer litt - MC til vinteropplag!

Vi tok inn alle utemøblane i går, og det meste av krukkene: Det har blese heftig sidan fredag, temperaturen har stige meir enn 10 grader.
Det syng og durer og vibrerer og smell i slike gamle hus, - reknar med at denne helga har medført ein del skader rundt forbi...

Har kost meg med nye quilteblad - og fordøyer dei siste heftige døgna - som å setje meg inn i Pasientreise-systemet...
Har tidlegare meint det har vore mykje bestyr, - for eit lite resultat for attendebetaling ein gong i framtida, - trur eg las ein kvan stad at refunderinga skjer innan 3 månader - men det er ikkje så gale no lenger. No ser det ut til å verte litt meir bruk for...

Det manglar litt i førstelinja hjå sjukehuset i Sunnfjordby2, - seier ikkje at det er deira feil, og bevisbyrden ligg så absolutt til den heldige brukar.
Ein har ikkje noko dokument å vise for seg når kirurgen som er på Brystdiagnostisk senter på torsdagane, ringer etter si arbeidstid.
Skulle møte klokka 12, - det ville verte noko venting - fordi eg skulle puttast inn mellom pasientar, vi var budd på det med godt med lesestoff.
Kunne naturlegvis teke Sjukehusbussen like før 7 og kome fram like før 10, - betalt på vanleg måte som reisande, for eg kunne ikkje ha dokumentert at eg var pasient...
Han hin veit at det finst tidspunkt i livet då det er meir enn særs godt å ha nokon, han køyrde til sjukehuset og vi er der i god tid.
Møter opp i luka - og får beskjed om å vente på kirurgisk poliklinikk. Sit i 2 1/2 time og ventar, inntil nokon kjem og nemner namnet og seier eg skal vente på venterommet i 3.etasje. Nokon hadde sett etter oss, for kirurgen kommenterte at eg ikkje lenger hadde langt hår som sist, 2.9.!
Eg skulle truleg ikkje høyrt på førstelinjetenesta, men gått rett forbi - og plassert meg på venterommet og håpa at nokon kjende meg igjen...

Etter den lange samtalen fekk eg beskjed om å gå ut i resepsjonen i vestibylen - for å hente kvittering for oppmøte. Den tilsette kvitterer ut at drosje og følge er unødvendig, og gjev meg ein ferdig adressert konvolutt med eit ark og ei 4-sidig rettleiing - som eg kan bruke inntil "8 gongar". Ho har definitivt ikkje lest, forstått eller sett! Dette dokumentet ho deler ut med høgrehanda som står så lett tilgjengeleg - der mellom anna klokkeslett for behandling er eit gjennomgåande tema..., kanskje ho refererer til at det er 9 linjer på pkt 3. Reiseutgifter til og fra behandlingssted.
Eg fekk kvitting for poliklinisk behandling ved kirurgisk avdeling datert og signert,

og så les ein nestsiste pkt 8. Sjekkliste for nødvendig dokumentasjon...

... oppmøtebekreftelsen må inneholde dato og klokkeslett for behandling - stempel og signatur fra behandler...

Sjukepleiar og kirurg har kanskje heller ikkje lese, - bevisbyrden ligg på den heldige brukar. Eg skjønar kanskje ikkje kvifor behandlar skal belemrast med slikt kontorarbeid...  Må visst lære meg dette å krevje dokumentasjon og tidspunkt, - det betalar seg ikkje å surmule etterpå - får vel ikkje betalt for rimelegaste reisemåte heller, når det ikkje kan dokumenterast når, eg har vore der...

Jaja, - å ha han hin med seg slike dagar kan ikkje betalast med pengar, - det er betydeleg meir enn tapt arbeidsforteneste og reiseutgifter Pasientreiser og helseføretaka har laga eit skjema som krev større kunnskap i alle ledd...
Misbruk er utgangspunktet, - underforbruk av rettar er resultatet, - det betalar seg sikkert.


Etterskrift - og vinden tok seg oppatt - vi tok MC'en min på tur i lasterommet i bilen og plasserte den i vinteropplag..., er spent på om eg greidde å få skikkeleg bilde av den elektriske bilen og rullatoren i MCspegelen, har øvekøyrt begge i dag!

Vi nytta høvet og greidde å kapre eit 4 mannsbord på China House i Øvre rett før alle andre som ikkje hadde tinga bord kom,
nydeleg mat, rask og grei service - vel verdt å vitje igjen! Vi har ete relativt mange gangar  på restauranten i Sogndal og på Voss, men aldri den i Odda...

Sogndal vann, - og på Leikanger baka dei verdens lengste eplebitkake! - BT fortel om heite netter i oktober!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for kommentaren i bloggen min. Nå har jeg lest det interessante innlegget ditt, og jeg smiler litt av kirurgen som ser og kommenterer at du har klippet håret.)

    SvarSlett