onsdag 3. mars 2010

Om å hoppe før Sagen og om rosa heile dagen

I dag har eg fulgt rådet frå legen - bruke Otrivin etter bruksanvisninga, og ikkje etter behov. Det er sikkert lurt å "sånn-litt-meir-enn-halvere" mengda eg har nytta sidan helga, - men du verden kor mykje meir snørr det vert av slikt! - og hovudverk!!!
Det har vore både interessant og trist å følge HelseFørde debatten som har vore i Nrk Sogn og Fjordane sidan måndagsmorgonen. I kveld ser det ut som Rolf Sanne-Gundersen har oppsumert noko.

Den viktige landsdekkande mediehendinga målt i støy, har naturlegvis vore Holmenkollhopping!
Vert fasinert av slike leiarar som passar på superhopparane våre , - dei som fekk viljen sin i går. - Dei høyrdest eigentleg litt stolte av at dei fekk det til. Dei var ikkje heilt klare for den usedvanlege negative responsen, - og iallefall ikkje han som hoppar aller lengst som måtte stå i skammekroken i kveld og ikkje fekk delta.
Å hoppe før Sagen, det vert ein seielse etter slikt - å lure seg til på ein lett måte for å kunne ta den eigentlege æra! Enden på visa vart at det kom nokre tusen fleire til den nye Holmenkollenanlegget for å delta på opninga - så betydeleg meir publisitet enn forventa - og ein kulturminister som var snurt fordi ho ikkje var invitert...

Grunna biologi/miljødiskusjonen til Eia har eg ramla borti ei rosa forklaring!
Hjå nokre er rosafargen bortimot ikkje eksisterande, - ikkje eingong i dei fire velfyllte trådhyllene mine fantest det skikkeleg rosa - ein mild hudtonefarga "nestenrosa" var den einaste eine..
Kjærasten til junior, meir enn likar alt som er rosa...
 ***
Legg meg heilt flat - har fått melding at fullt så spissformulert og enkelt kan eg ikkje skrive det -  ho er slettes ikkje ukritisk til alt rosa! Sorry! Det er nok eg som er på den ytterste hin kanten av total mangel på rosa!
***
Som min del av utfordringa har eg sydd eit framstykke til eit teppe på 2,05 x 1,55 laga av 49 ulike rosa stoff, - og har ikkje eingong brukt alle variantane eg har samla inn. Bakstykket er eit yndig rosa og raudrosete stoff, innkjøpt som resten av ein rull - det er 2,14 langt.
Bakstykket er på ingenmåte breitt nok, eg vel difor å spe på med litt kreativ lappesaum på baksida...
Eg er nesten sikker på at eg skal nytte eit tynt "dynete" teppe som mellomvatt, - eit krype-saman-under-teppe og ikkje som dette sengeteppet, der mellomvatten er av bomull og ganske stødig av tett kvilting. Det vert litt andre utfordringar til kviltinga, men verdt eit forsøk. Det kan jo vere at Ingrid forkastar teppet - at ho meiner det er FOR rosa og eg må starte på eit nytt, - kven veit?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar