torsdag 1. september 2011

Eit langt år - med dei beste tankar om mange nye år!





Ein Sunnfjordsdag skreiv eg for eit år sidan.

I morgon er eg ferdig med første boksen med Tamoxifen som eg starta med då strålinga starta, ikkje då operasjonen var ferdig som eg huska det som her eine dagen.

Sola skin, - eg gjer litt ymse verdsvevarbeid og litt handsaum på det japanske - fingrane mine vert gretne når det er mykje handsaum - så pauser er tenlege!

Dette er ei av dei mange kyraoppskriftene eg har på lager.
Eg har samla dei no etterkvart, - då huskar eg dei og kan gle meg til dagar med mindre handsaum - eit alternativ er å låne dei vekk til Trønderinna - ho treng sikkert litt pauseunderhaldning!

Fine haustdagar - ein tur utom i Provincen i morgon grunna gravferd.
Vi køyrer langs nordsida av fjorden og over fjorden med ferge.
Seinare på dagen fer vi over Vikafjellet og Aurlandsfjellet.
Frisøren på seinsommarferie og vi nyttar høvet til å nyte fjord og fjell i grenselandet mellom Indre Sogn og Nordhordaland. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar