onsdag 6. juli 2011

Veggkyr!

Trønderinna har brodert korsstingskyr til meg - eg tok biletet utan glas i ramma for å sleppe refleksen i langhelga i Provincen, - men kabelen til kameraet låg heime!

Utgangspunktet for korsstingskyra er denne lenkja til Korsstygnsarkivet, som eg skreiv om i mai i Korsstingskyr og hårklipp.

Er den ikkje vakker?

Det gjekk opp for meg då eg vakna noko seinare enn vanleg - at dette var den første kvardagen eg har hatt heime på særs lenge - og det er godt!

Dei væskande såra av strålinga veks framleis.
Med nesten rette sorten bandasje, - ein litt tynnare utgåve enn førre - går det i grunn greitt! Eg veit ikkje korleis eg skulle ha greitt meg utan!
Mepilex er eit velsigna godt produkt og dei velsigna sjukepleiarane på Kreftpoliklinikken i Parkbygget er framleis dei største heltinnene mine!
Eg merkar at eg er litt sliten - truleg fordi eg omsider har tid til å kjenne etter!
Eg utset det meste ei stund til, - men har sett igong vaskemaskina, så det skjer iallefall litt!

Blomstrane i blomsterbeddet på gatesida av huset har greidd seg svært godt utan at eg har passa på dei siste vekene. Det ser ut som om dei ikkje har gjeve rom til ugras i det siste! - trur eg tek på meg sommarhatten og set meg på benken på gatetrappa og nyt føremiddagskaffien og kikar på turistane!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar