torsdag 3. juni 2010

Rapport frå eit museumsbesøk - og dyriske tankar...

Eit museum kan gjerne vere staden ein stoggar for eit godt måltid og ein fin liten handel! Eg trur eg vil hekle opp mellomverket på overlakenet som låg på ei barneseng og ei lage oppskrift, den kunne dei hatt for sal i museumsbutikken! - trur eg skulle ha spurt dei om det! Det var berre dette biletet der kviltinga på teppet viste.... - så om nokon tek ideen vidare - så får de ta eit betre bilete - men mellomverket vil eg iallefall hekle!
Fann månadens første ku i museumsbutikken, den er frå Scandinavian Bookmarks! Kyrabokmerke, - det er ordet sitt det,- får meg til å tenkje på Os husdyrmerkefabrikk som tilogmed vel å skifte namn til OS ID! Dei må hatt besøk av ein merkevarebyggar som snakka internasjonalisering, - trist det med eit så flott namn! Musèet hadde fleire ulike dyrebokmerke - og naturlegvis for det kjøpesterke publikumet Speri - the cow!
Når ein først er inne på dyr,- skulle hatt ein ny printer! Ein som kan stå framme og berre vere vakker - ein fantastisk leiken LEGO-versjon er å finne på YouTube Horseattack !
Wikipedia primstaven seier det er Rasmusdagen eller skoklefallsdagen og merket for dagen er eit bor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar