onsdag 16. juni 2010

Onsdagstankar

Neste veke skal eg sy nokre slike som Mona har laga etter mønster frå siste nummer av Quiltemagasinet det som kom sist veke... - det er så mange som burde ha fått ei slik med blomar av meg...
Skulle ein ha nokon til overs så er det jo berre å levere dei på Eldhuset for sal til Haustmarknaden...
det var det å skulle rekke stendig meir  - er ganske dyktig i å prokastinere - prestasjonsangst kan slå inn - men meir fri fritid hadde gjort seg - må visst rydde der...
Noko eg MÅ gjere før jobb i dag, er å ta eit nytt bilete av Kvammegården med den nye scena og Eldhuset - slik at eg får oppdatert bilete på verdsvevsida til husflidslaget før dagen er over!

Etterskrift- Den nye scena var ikkje heilt ferdigstilt, det er mange timar til starten på Lærdalsmarknaden klokka 18 på fredag!
Det mest er i rute i Marknadsnemndi også - sjølv om det er programendringar denne gongen men er veret bra, - har vi det greitt uansett!
Difor har husflidslaget eit ekstra stort bilete øverst på verdsvevsida - slik at endringane er ekstra synlege - får vente til over helga med å legge nye skikkelege bilete av Eldhuset med utescena.
Kvelden avslutta med jobbgrillfest i Hedler!

1 kommentar:

  1. Nå måtte jeg le: ) For en fin blogg du har med så mange morsomme kuer!

    Veldig mange ulike kuer som jeg ikke har sett før. Jeg har nemlig hatt kudilla en stund. Nå har det gått litt over, for nå har jeg dilla på Babuskaèr. Det går i perioder: )

    SvarSlett