onsdag 29. september 2010

8 - den store bokdagen - og fyr i peisen!

















Framsida av boka "Farvel Rune" av Marit Kaldhol - illustratør er Wenche Øyen - utgjeven av Samlaget - gler meg til å halde den arabiske versjonen av boka!
Bibliotekpakken vi skal ha med oss til Jeriko, byrjar å ta form!
Kjenner det er ekstra stas å ha varmen frå peisomnen i ryggen, her eg sit på biblioteket. Eg har insistert på å gå berrføtt i sandalane til eg er attende frå tur, men det byrjar å nærme seg at eg må finne fram nokre ullsokkar likevel. I dag har ikkje bilen vore isfri, der den står i bakhagen, blomar og gras har eit kvitt dryss av iskrystallar.
Oliventreet står på dørstokken mellom kjøkkenet og gangen, det vert vel boren opp i andre høgdi før helga - det ser ikkje ut til å verte varmt nok til å ha den utandørs før våren kjem.

Fargane frå bibliotekvinduet har byrja å verte gul-oransje-grøn-brunt.  Det er haust no!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar