søndag 26. september 2010

11 - Marknadssøndag og reiseskildring frå Praha!

Fredeleg søndagsstart,- det er stundom ekstra viktig å ha mjukstartar!
Te og rista brød med brie og fersk fiken - kan ein ha det betre...

Den knallblå himmelen fortel at det vert vanskeleg å passere 10 plussgrader her i solskuggen.
http://www.yr.no/ fortel at det kan bli +14, det er nok på Moldasida. I Jeriko vert det varsla om +36.

I Verneområdet har det vore satsa på brannvern siste åra, - ein del planarbeid for gata vår og arbeidet med Losjehuset har stogga opp.
Håpar ikkje dette utspelet fører til at dei gamle teikningane vert nytta.
Fann dette biletet på verdsveven, teke av H. Ottesen, det viser så greitt at sola ikkje når "oss" i ytterste venstre bildekant - halve året. 

Etterskrift: Ein betydleg fredlegare marknadsdag, utan at det betyr at ein har mindre å gjere.
I dag var fristelsen ein ikkje kunne seie nei til, - knappar i boden til Strikkeglede frå Hemsedal - to sortar kuknappar og 24 epleknappar i tre.
Eit heilt naturleg val for adventskalendar, i tradisjonen til Karin H. og Lærdal husflidslag.

Der stod eg heilt forsvarslaus og glad og tel knappar... (LOL),  med ein hårfrisyre som folk som kjenner meg har problem med å kjenne meg att med, og så spør dama på hi sida av disken noko slikt som - "sant det er du med strikkekua"?

På ein Lærdalsmarknad hadde dei hadde fått låne med seg strikka dyr som illustrasjon på eit hefte med julekrybbe. Eg såg den ståande der på kanten og berre vente på å få kome til ein god heim,- eg sa berre at eg skulle ha den kua, men den hadde altså ikkje prislapp på.
Dei fekk lov å selge meg kua, etter at dei hadde fortalt korleis kunden hadde sett ut!
Dessutan fann eg strikkekoppen i assortementet deira - vert truleg ei gåve! Tøfft! Dei har mykje nydeleg garn og mykje nydelege oppskrifter...- også mogeleg å tinge varer via verdsvevsida http://www.strikkeglede.no/

Medan vi andre gjekk vidare til ein ny arbeidsdag - vann naturlegvis Sogndal 2-1 mot Alta! Elvis'en hamna på sjukehus i Sunnfjordby2!
- og Porten har lagd ut sin artikkel om Haustmarknaden.

Bystudenten og Trønderinna har ikkje vore Heime på Haustmarknaden - naturlegvis har vi sakna dei, der dei har vore på Praha-tur! Eg må berre dele denne reiseskildringa!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar