mandag 27. september 2010

10 - finever og fine forventingar




















Med slikt ver vert det farge på frukta i Provincen.

Freistar følge opp ein del skrivearbeid i forkant av reisa både dit og til Palestina

På veg heim frå bui og runda hjørnet for Lindstrøm Hotel, såg eg at Handverkaren hadde starta med taket på Raudestova. Førre veke sa han at han ville nytte det fine veret som var meldt, til å legge det nye taket, og han reknar med at også torva er lagt på før vinteren kjem.
Eg har teke ein del fleire bilde enn dei eg har lagt ut,- slik at eg kan vere med og dokumentere dei endringane vi som bur og ferdast i gata ser skjer med Raudestova.

I omnen bakar eg raudbeter og poteter - snart middag.

Etterskrift - sauming av åttebladroser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar