fredag 9. april 2010

Ny dag - nye mogelegheiter...

Ikkje det eg har for lite å gjere på - det er fridag før arbeidshelg og då har eg vanlegvis ein del oppsparte større prosjekt eg burde ha teke fatt på...
Eg har nett oppdaga ein fin tittel eg kan nytte istaden for verdsvevkjerring,- eg freista få Norges husflidslag til å bruke den tittelen i registeret deira - det fungerer som "kode" som gjev meg høve til å skrive på våre lokale sider hjå NH.
Nettansvarleg som dei nyttar er liksom så fjernt - det nye ordet frå Twitter er nettskreddar. Eg har vitterlegen mine 2 år på Kjole og draktsaum på 70-talet, - også omtala som 2/3 skreddar...
Veving, - derimot er noko eg veit eg ikkje kan, - det einaste sjølvlaga frå start til slutt var eit skjerf i gult/oransje/raudt på mellomtrinnet på Ringstad skule i fjern fortid...

Det eg skulle skrive om derimot var strikking av fine skjerf - Magfly skriv at ho skulle i på strikkekafeen til husflidslaget på Eid for å vise fram teknikken stjernestrikk - og via hennar omtale fann eg Pickles si oppskrift - nei, eg har ikkje tid til å gjere dette no.
 Jorunn hadde ein spanande strikk med seg på aktivitetskvelden i Eldhuset i går - ein teknikk som Inga hadde lært på sin arbeidsplass - spanande teknikkar og fine arbeidsmåtar har ein tendens til å vandre slik - som trådar i ein verdsvev...

Har henta posten - der låg prenie frå julekalenderen til Samlaget - fint det!

Etterskrift - nett no på tidleg ettermiddag sit eg og veit at alle har bruk og plass for ein bamse! - Magfly kvitra om den - går ut frå at ho har laga den!
Wikipedia si opplisting av dagen i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar