tirsdag 13. april 2010

Har køyrt MC idag - i skjørt og småsko...

det er heilt sant, - i passasjersetet på den lekre raude 2-seteren, med MC'en til han hin bak i lasterommet. MC'en manglar litt straum, så den må på sørvis på distriktsmedisinsksenter i Sogndal - og det skal 2-setaren også,- men berre til Kaupangerskogen. Det er no så greitt når ein kan få gjort fleire ting samstundes. Eg var med for å vere med og skubbe MC'en opp køyrerampen på bilen - slik at han hin fekk plassert MC'en skikkeleg, før den vart surra fast - så eg var skikkeleg hang-around-babe...
Det eg HAR køyrt i dag er elektrisk bil, - er jo sjukemeldt,- den måtte flyttast litt medan vi heldt på - så no har eg budd meg! Det er nydeleg fint ver - skulle ha vore ute og ordna blomsterbed og pynta rundt heimen - vermeldingane fortel at det snur til eit meir vinterleg vårver - så det gjer ingenting å vente ei veke til...  På Fjesboki si presenterte Du store Alpakka denne månadens butikk - Tjorven på Majorstua - dei har 200 garnkvaliteter!! - og så liten plass at om ikkje ein garnsort sel -"så ryker den rett ut". For 5 år sidan var snittalderen 50 år ( altså eldre damer! LOL!!!), - no definerer eigaren til Tjorven snittalderen til rundt 35, og mange 20–30-åringar som starter opp for første gang, - fint det...
Når ein har ein butikk så sentralt i ved Majorstua stasjon/Majorstukrysset - treng ein ikkje klage på manglande kundegrunnlag! Men kundane må vite om butikken og ha bruk for den, - har liksom ei formeining om at desse damene greier å få kundane til å tru at dei er viktige!
Ein annan måte å vere tilstades for kundane sine er måten Strikkeglede i Hemsedal - gjer det på. Dei har vore marknadsdeltakarar i fleire år - har open butikk 1 time per veke - ellers etter avtale. Dette er måten dei to damene kan tilby spanande varer til kundane sine i butikken, på messer eller på nett. Eg har fleire garnøste frå butikken deira - og eit ferdigprodukt - ei strikkaku!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar