tirsdag 31. august 2010

- berre åttebladrosa som mangla - og barnebøker -

Det er nokre tiårsida hotpants vart nytta sist, er ikkje heilt sikker på kva for eitt av dei tidlege 70-åra det var - kan framleis sjå føre meg bilete frå ei fjern fortid i raud hotpants og midivest - iallefall vesten var i raudoransje, litt sånn flammelakkert crimplene - heilt sant - det er slik eg huskar den. Korleis den verkeleg var, må eg visst gå til nokre bildekjelder som eg sikkert ikkje har lyst til å sjå! Den gongen hadde ein spøta ein hotpants på nokre få augneblinkar, no trengst det mykje meir garn og spøtinga må halde på så mykje lengre... Eg slit mest med linjene i buksedressalternativet i artikkelen frå Dagbladet, det kunne ha botna i at ein ikkje (lenger..?!?) har mindre livvidde enn hovudvidde - når slalombrillene og pelskledde leggar er det største...
Eg er framleis ikkje av dei som handlar D & G, -sjølv om det er åttebladroser på dei fleste antrekka i Dagbladartikkelen!

Eg merkar eg fyl med i dei ulike krumspring som tilsynelatande skjer i straumdebatten her vestpå - eg sette storligen pris på Carlo Aall sine ord i Sogn avis i går - og glad for at det vart lagd ut på Sognatreff av redaktøren.

Etterskrift - Har vore på planleggingsmøte for Jerikoturen no i kveld, - det var den som sørga for at avreise til Førde vart utsett til i morgon tidleg.

Jerikoturen vart merkeleg konkret i kveld, det er ikkje lenge til 7.oktober! Når turen til Sunnfjord er unnagjort med greitt resultat, - er det ikkje så lenge til - det vart heilt tydeleg for meg at den ligg som ei sperre!

Då vi var i Jeriko i fjor, gjorde framsider av Astrid Lindgren-bøker inntrykk på oss på bibliotek vi vitja. Pippi Langstrømpe og Brødrene Løvehjerte såg ut som dei bøkene vi har i hyllene heime - med unntak av den ukjende skrifttypen! - Noko som fremja eit naturleg ynskje om å ta med bokpakker attende med vår barne og ungdomslitteratur oversett til arabisk  -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar