lørdag 8. mai 2010

No er sommaren her...

Var tidleg vaken og støttekontakt på frukosten på Pensjonatet i dag,- aller første frukost i spisesalen sidan forrige århundre - den gong heitte det vel kafeen, kanskje.
Eg har teke meg i det fleire gongar i dag, - ja eg saknar alltid reiselivet på denne tida av året, endå sterkare etter eg flytta til så sentrale reiselivsstrok på Øyri og ekstra sterkt i dag...
- det går nok over - det brukar det!
Var i Eldhuset og planla avslutninga av den rosa - ombestemte meg fleire gongar - har ein ny samla plan.
Det vart ei lang middagskvild - trur det er litt pollensesong på gang -
I dag vart endeleg grillsesongen innleia i bakhagen - og det gjorde godt sjølv om det etterkvart vart vel svalt nok å sitje ute...

2 kommentarer:

  1. det er flott det rosa teppet, e gler meg til å sjå det ferdig. Spennande bakside:) Mvh AK

    SvarSlett
  2. det rosa ligg og breiar seg i Eldhuset, endå - trur eg må ned og helse på det i løpet av dagen - kanskje sy bakstykket litt ferdig - då er det berre kviltinga att...

    SvarSlett