fredag 7. mai 2010

D e freddan...

Ein halv arbeidsdag - ei gravferd - stryking av gardiner til det trivelegaste pensjonatet eg veit om - det som snart er ferdig oppussa, - og nett ferdig med taco til dei 4 andre som også har hatt meir enn nok i dag...- dei skal berre montere ein spegel og eit kvart lite til...

Eg har ein del gode minne knytta til opningar - store hotell, små hotell, museum, utstillingar - det er greitt å få lov til å ta i eit tak og berre vere ansvarslaus og få ta del i gleda av noko som veks fram...

Eg har tenkt å ete stor frukost i spisesalen i det trivlegaste pensjonatet eg veit om,  - berre leike turist,  men trur eg ventar til neste veke...

Etterskrift: Etter taco'en - vart frukostsalen gjort klar - og så var det sjokoladekake med jordbærsaus til nattmat.
Ein heller samansett dag...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar