mandag 10. mai 2010

Det snør - det snør - (iallefall bittelitt)

Betydeleg meir lengre vest - her er det berre ei og anna snøfluksa...
I går var vi på ein aldri såliten spasertur framover Øyramarki etter vi hadde vore på Sentrum kafe og kjøpt kuleis. Vi gjekk via gartneriet på veg heim, og ja der var godt utval i blomar som kunne ha gjort det fint i blomsterbeddet mot gata og i krukker inne i bakhagen. Eg hadde store planar om å gå på blomsterbutikken/gartneriet og handle blomar i dag.
Eg har både kjent temperaturen og sett yr.no - og ombestemt meg, det får vente sjølv om det ikkje er store mengder med snøflukser. Det er altfor kaldt, det er betre Øystein på gartneriet held blomane varme!
- og slik var det på Røros i dag!
I dag har eg funne fram dei to nuperelleskytlane eg har etter tante Ellen - og nokre nesten ferdig prosjekt som skytlane låg saman med - eg er klar til å teste bruken av dei på nuperellekurset 20.mai i Eldhuset - vert de med eller?


Meir om nupereller - som hjå Wikipedia og her hjå AnneB i Tromsø som også har sitt eige nuperellenett!
Og berre sjekk her, eit lite utval av skytlar - dette skal gøy! - Tenkje seg til om ein kunne ha laga ei lita eldhusdrage..
- langt opp og fram - men nydeleg ikkje sant?


-  tilogmed ei Norsk nuperelleforening!

1 kommentar: