torsdag 28. januar 2010

Dagens høgdepunkt - årsmøtet i Luster quiltelag!

Vel, det vart kanskje litt feil spissformulering! Det er kanskje ikkje sjølve årsmøtet som er høgdepunktet, - men alt det andre som er inkludert... Sida til quiltelaget i Luster! Slike ting som Sy og strikkebui og Narvesen i Sogndal, før vi fer vidare til skulen i Gaupne, der årsmøtet føregår!
Etter årsmøtet er det "vanleg aktivitetskveld", der temaet er Tepper som varmar og det skal syast tulipan-blokker i papirsaum som eit fellesprosjekt. Sjåføren har med si nye symaskin, medan eg leitar fram sysaker og stoff i "rolege pastellfargar".

Broderi er stendig noko eg tenkjer eg må få gjort noko med, -
eg gler meg over eit avsnitt i denne BT artikkelen - om vertinna på Gamlehaugen når kong Olav var i by'n!

Broderiet ho har i glas og ramme på veggen i gangen sin, viser at ein ikkje treng vere yngre dame som treng løyse opp litt muskelstivheit ved englevingefestet med ein rampestrek eller fleire -!
Med referanse til twittersignaturen Geriljabroderi og fjesboksida "for eit meir aggressivt korstingsbroderi".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar