onsdag 30. mars 2011

Treng ein vårdrage - for å fjerne restar av vinter og gufs!

















Kjenner det langt inni sjela at eg treng ein slik - er den ikkje nydeleg?
Eg fann denne Spring Dragon på bloggen Nuperelle, sjå i høgremenyen!
Det er kaldt ute og blå himmel, så restane av snø og is held stand
- men om to - 2- dagar skin sola på huset vårt!

Gjer meg klar for Haukeland hotell i morgon - det vert nok ikkje like morosamt å møte ØNH-legen på fredag som førre fredag - sidan denne gongen er med narkose.
Sist helg hadde eg litt plager etter at han hadde grisla litt - denne helga vert det nok verre - Bystudenten og Trønderinna får nok ikkje kaffibesøk av meg - kan håpe på vitjing av dei i istaden for!

Vi vert fleire som fer på  handarbeidskafé på De Heibergske samlinger på Kaupangerskogen i kveld for å høyre meir om smøyg - som sogningar lenge har nytta som dekor - eg gler meg!
Det er alltid så triveleg og givandes der, i tillegg til gode føredrag, flinke forteljarar og kunnige informantar og høve til å sjå ting på nært hald, er det alltid god kaffi og kaker. - Som så ofte før, har dei laga til ein materialpakke som ein kan kjøpe, om ein har lyst å prøve!

Årdølene har visst tenkt seg ein tur også - her er ei lenkje til Årdal husflidslag si vevside og Miranne sin saum!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar