onsdag 23. mars 2011

Må regnet som skal lage vår, - vere så vått?











I morgon vert eg lagt inn på Kreftavdelinga på Haukeland, - dei skal jakte på spreiing først, og så stråle meg bak øyra.
Ikkje heilt greitt akkurat, - men det er nok HelseFørde for ei stund!
Det betyr ikkje at eg skal ligge på Kreftavdelinga, - men det er slik dei gjer det i By'n. Hotell til oss sunne og friske som har større glede av å ligge på eit rom åleine, - enn å ha pleiarar tilgjengeleg berre med å trekke i snora!

Det renn heftig med vatn ned i snøen for tida - den vetle elva som knuste ein heim i Balestrand og laga vanskar for den allerbeste isfabrikken i Feios,
det er ikkje gode dagar for offentleg eller privat kommunikasjon, slike dagar!
I vakre Eimhjellen hjå naboane til tante og onkel der det regnar mest i fylket, har det regna rekordmengder som 144,8 mm. I Lærdal har det regna fryktelege 24,9 mm på eit døgn. Dersom nokon skulle ha noko meining om at det ikkje er mykje i Lærdal må eg minne om at her er årssnittet under 500 mm - så det skulle vere 5% av all nedbør på eit år kom på eitt døgn!

Snøen og isen her på flate Øyri fer fort no, - eg lengtar veldig etter skikkeleg Lærdalsvår...
Ser at det er rikeleg med rusk i blomsterbedet på gatesida, hjå oss også. Eg trur eg ventar litt til før eg ryddar - det vert vel fleire frostnetter etter dette - dei første grøne spirane kan vel framleis trenge litt vern.

Samferdsleutvalet i fylket som skulle ha møttest på Skei, nytta videokonferanse på Fylkeshuset og i dei kulturelle fylkeskommunale kontora i Førde - det ser ut som om det å bruke Skype eller videokonferanseutstyr bør inn i den allmenne administrasjon- og politikaropplæringa knytt til fylkesmannens beredskapsplanlegging.

I ein del samanhengar i det siste har det barnevernet vore nemnt som ein årsak til at ein bør ha større kommunar - det kan sjå ut som om det kan gjelde Leikanger også!
Bruken og ombygginga av Fylkesmannsgarden har ikkje gått knirkefritt,- og no er den gamle almen fjerna også!

Slik såg det ut tidlegare i vinter,
no lligg restane av ein vinter igjen,  inkludert mykje strøsand og -grus og det søppelet som ikkje bles forbi...
- og som vanleg Nemi frå bt.no!




1 kommentar:

  1. Skjønner at dette ikke er greit! Ønsker deg all mulig lykke til og god bedring! Nydelig vinterbilde:)

    SvarSlett