mandag 22. november 2010

Siste veke før advent...

Sit med reiserekningar til Pasientreiser.no - det vert lett nokre pengar til reising når ein vitjar sjukehuset såpass ofte - greitt å få sagt i frå at ein vil ha litt av pengane attende...
Tidlegare har eg vel meint at det er meir styr å få noko attende enn det betalar seg, det vert litt ansleis når dokument- og kvitteringsstabelen som skal sendast, er såpass høg.

Syr litt i raudt og svart i dag, sydde pose til ein murstein i bilen til han hin. Eg må ta eit bilete av den  før den finn plassen sin i bilen - den er betydleg meir dekorert enn det som var bestillt!

Advent er ventetid - også i år har denne ventetida minst ei dobbelt meining.

Har lest denne skriven av Nina!

Dette er ein slitendag - treng visst noko positiv input - får gå på leiting!

Etterskrift - Nina la igjen ei herleg lenkje!

Miranne har lagt ut fine bilete på bloggen sin - på veg til by'n kom ho innom med pose med 3 hovudplagg!

Ei blågrøn alpakka strikkahue - som eg nyt å gå med innandørs - mjuk og kos!

Ei blå med blome og insekt - vart innvigd på spasertur, i går søndag - då var det mildt nok,
medan den lett grøne i dobbel fleece har vore til utebruk i heile helga og i dag!

1 kommentar:

  1. Hei, takk for lueråd. Håper ikke jeg trenger å prøve det ut i praksis igjen, det er 20 år siden jeg skalla meg, frivillig =)

    Hvis du trenger noe å smile litt av, kanskje denne er noe for deg?

    http://www.youtube.com/watch?v=xgOyTNtsWyY

    SvarSlett