lørdag 6. november 2010

har vore i kjellaren hjå Steinar!

I dag har vi laga årets eplejuice!
Det er fint å ha ein kar i bygda som ser nytten av å  kunne tilby pressing av eple sånn på laurdagar på hausten! Eg har vaska og skylt - også med dertil egna skyllemiddel, 100 store brusflasker.
Det lagar litt kaos kvar gong vi står i kassa på Coop eller Kiwi og skal betale pant for store mengder tomme 1 1/2 liters brusflasker, det er ikkje nokon tast for slikt i kasseapparatet! Vi leverer flaskene og får panten attende, - balar ikkje med å lagre dei slik til neste sesong -120/200 tomflasker tek litt plass! I år har vi fått låne plass til innfrysinga av juicen, det lettar overgangen for den store frysaren vår...

Steinar fekk attende bunadsvesten og skjorta som Bystudenten lånte med seg til Jeriko - og fekk ei julekrybbe frå Betlehem som takk for lånet!

Dette betyr at eg allereie har hatt to middagskvilder - men elles alt vel - og eg er budd på å ta ein tur på Søndagsskulen i Eldhuset og sy litt i morgon.

Om du også slit med tilliten til helseføretakmodellen, kan dette vere ein lenkje å gå vidare på!

Fekk brev i går frå NAV om at eg hadde bede om bidrag, - handsaming av søknaden kunne ta ein månad, eg skjøna ikkje kva bidrag det skulle vere.
Fekk brev i dag frå NAV om at søknaden var handsama og parykken var min, med full klagerett på vedtaket - sikkert ikkje på parykken.
Salong44 i Førde fekk skjemaet hjå meg same dagen som eg fekk det på sjukehuset. Den overskytande summen vart betalt då eg fekk parykken. Har vel hatt kjensla av at parykken er min ei stund - og gler meg framleis over eige hår, sjølv om det nok er nokre millimeter for langt for å vere skikkeleg luftig i luggen!
Det er fint når byråkratiet verkar - ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar