mandag 1. november 2010

- møter Jonas i Porten i Øvre

Sogn avis inviterer lesarane sine til å stille spørsmål til Jonas som er "på turne" i Sogn, det kan vere at han får sett noko meir enn flyplassen på Haukåsen, Campus på Høgskulen og anlegget innanfor Porten i Øvre før han fer attende.
Godt då at ein veit at han vert teken hand om - les både 28. og 31. oktober - og gjerne lenkja ho har til bt.no. Vi har så mange grunnar til å bu her og bli verande her. Det er godt det er Utanriksministeren som er komen, - sidan kommunalministeren bur her, - når ho ikkje har anna å gjere...
Eg og han hin plukkar opp Mor og rullatoren i Øvre, før vi køyrer til Porten - med det stiller vi med alle tilgjengelege ressursar!

Etterskrift :
Det var gildt å sjå kor mange ungdomar som kom ut av bussen frå Lærdal!
- og det var gildt å sjå og høyre meldingane og appellen!
Nrk var der, Porten var der og Sogn avis var der.

Sidan eg skulle innom Polet i Øvre, fekk eg vite at Quiltelaget i Årdal skulle ha møte på loftet på Ungdomshuset i går kveld - , så eg og han hin hadde ein skikkeleg langdag i Øvre.
Eg fekk lurt meg til ei lita kvild på sofaen før vi for på kaffivitjng - treng nok ein fredelegare dagen derpå!

Han fekk gjort mangt i heimen til Mor og Besteforeldre, medan eg fekk både syinspirasjon og lyst til å gjere meir bildebruk etter å ha sett og beundra Miranne sitt arbeid. Quiltelaget hadde laga veske på siste møte - den skal eg også lage, har tenkt å få laga ei i svart dongery før det vert torsdag i Eldhuset. Mykje fint og augegodt,-  artig å vere i lag slik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar