onsdag 17. november 2010

Roooosa - sogndølene i ein noko mørkare tone inn i eliteserien!


















Sogn avis viser dei nye draktene til Sogndal!

Elles alt vel hjå meg, - ikkje nok med det eg rakk også innom på Narvesen i Sogndal i gårkveld på veg heim og fann eit par nye quilteblad, i tillegg til den eine boka hjå Trapp ned!
Det må bli sauming i morgon - i dag har resten av verda laga litt andre planar for meg - så det kan vere at eg må skippe turen på Handarbeidskafeen på museet på Kaupanger  i siste liten...

I går var vi på Pikant og åt biffen der - kan ikkje anna enn tilrå  - gjer det same den var endå betre enn sist!

Eg hadde ein plan om å finne ein meir vassfast eyeliner enn dei vassfaste eg hadde.
Det første parfymeriet vi vitja skjøna ikkje problemet, - ho var mest oppteken av kva farge eg ville ha medan ho raska fram alt ho hadde enten det var vassfast eller ikkje - freista korrigere dama fleire gongar - han hin syntest eg var svært så tolmodig - men eg gav opp tilslutt!
Gjekk til nabobygget og Ranels parfymeri i Handelshuset - ho nytta ein del meir fargar i ansiktet sjølv og skjøna kva eg meinte med at vassfaste eyeliner ikkje alltid er vassfaste - var utselt for det ho sjølv nytta, fekk låne ei prøvekrukke og kjøpte ein kost!
Ho lova at det skulle vere i bui hennar om 3 veker - ho sa den var dyr - men ho skjøna så greitt poenget med at eg ville ha farge rundt augene om eg ikkje har augehår...
Er det noko sak!
Etterskrift - det vart ikkje tur til Kaupanger - satsar på at det vert gode referat!

I kveld testa vi den nye kaka til Naustdal dampbakeri - porsjonsstykke av den som lærlingen deira vart Norgesmeister på, vi handla også den med sjokolademousse - handla fordi vi skulle få dagsbesøk frå ei triveleg taus frå Kaupangerbukta - den veit vi er god - men den nye var ei nytelse - stor nytelse!

Meir enn godkjende var kakene - vi handlar nok kake nestegong også!

1 kommentar:

  1. Heisan - takk for kommentar på min blogg - og café au lait-kua er en del av en Cow Parade serie med mange morsomme kuvarianter. Min er kjøpt for mange år siden - så jeg husker faktisk ikke hvor - men disse kuene har jeg sett i ulike kjøkken/gavebutikker - lykke til:)
    Ha en fin torsdagskveld - hilsen fra Bente.

    SvarSlett