fredag 20. mai 2011

Ikeakyr og Tepper til glede!

Kua og kalven er del av "Landet" frå Ikea og handla i Åsane.
Eg fann det ikkje naturleg å kjøpe varianten Bondegård med dyr.

I følge IKEA oppmuntrar desse
"- til rollespill; barn utvikler sosiale ferdigheter ved å imitere voksne og skape sine egne roller."


Hjå oss bur svenskekyra og kalven på glashylle i kjøkkenglaset, medan dei hine dyra er respektlaust plassert i ein pose på syrommet.
På merkelappen står 100 % polyester på 31 språk og vaskbart på 40 grader, om det skulle verte behov for det! Særs få av kyrne mine er levert med bruksanvisning!

Eg fekk servert ideen om å låne symaskina til Trønderinna medan eg er i by'n, - som endå ein grunn til å få gjort noko i all den ledige tida eg vil få på Haukeland hotell! Kunne ha vore ein ypparleg plass å sy Tepper til glede eller Tepper som varmer. Hjå Arna Quiltelag fann eg også historien bak Tepper til glede, og her er Bergen quiltelag sine sider om det same.

Elles nyttar eg høvet til å lenkje til den nyopna dagkirurgiske klinikken , det er mest vanleg med dagkirurgi for oss som skal brystkreftopererast. Verkar kanskje rart når ein har så lang behandlingsperiode - eg starta med cellegift i oktober og planlagd ferdig med stråling i juli. Dei første signala på at noko var gale fekk eg i juli i fjor. Det tok lang tid før sjukehuset i Førde kunne ta i mot meg for undersøkelsar, og i første omgang bomma kirurgen på biopsien på ein relativt stor kul...  Ting tek tid, men kan ikkje anna enn minne om at det framleis er betre å kome over redselen for å finne noko og fyl dei gode råda om å undersøke sjølv.


Elles er det tida for fine gje-bort-presangar i bloggverda!
Sjå Britts hobbygleder si pengebok med ruter&kirsebær 
KaDuSei på nett med lapper sin fine prikkapung
Vanella har ein rosa trekantpung som fekk meg til å tenkje Trønderinna med ein gong!
Lis liv med lappar har ein vennskapsduk i rette fargar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar