mandag 16. mai 2011

Prikkakyr

Nesten heilt sikker på at denne er handla på Ting i Bergen.

Dagen for å pynte ute til 17.mai - eg bør gå på Blomsterbui og kjøpe noko raudt - orka liksom ikkje å gjere det på laurdag.

Vart lei meg fordi einkvan fann det høveleg å drive hærverk på gatesida av huset fredagsnatta.
Nokre meiner at slikt må ein tole når ein bur sentralt...
Rein faenskap vert noko anna enn generell tankeløyse når ein har "utestemme" på veg heim om natta...
Etterskrift - Det var mykje vakre blomar på Blomsterbui! Akkurat no før peonar, roser og ein del stauder blømer, er eg mest oppteken av at blomane eg handlar skal ha fargar. I bakhagen blømer alle rhododendronane - og det ser skamlaust nok ut i blomsterbeddet til at vi kan sitje på benkane på gatetrappa og sjå 17.maitoget gå forbi - har hatt ein 3 timars middagskvild etterpå - er ikkje alltid like flink til å ikkje bruke venstrehanda...

Både Sogndal og Brann vann kampane sine!
AKH observert på tribuna på TV'n min, reknar med DU synest turen til Telenor Arena var vel verdt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar