onsdag 11. mai 2011

Sparetiltak!

Sparekyra kom til heimen i går frå gjenbruksbui til NMS i Sogndalsfjøra.

Interessant nok, har ho striper som ein sebra...

Synest gjenbruk er greitt, det er bra at kyrne kjem til ein heim dei får vere synlege,
- enten dei er av dei vakraste eller litt meir kvardagslege!

Denne kyra viser kva som er svakheita på mange kyr - horna!
Knuste horn er rimeleg normalt, - ho er på ingen måte åleine om det!
Eg bør kanskje lage eit eige "set" med det som tittel i kuregisteret på Flickr - dette er iallefall den tredje i kategorien sparekyr!

I morgon reiser vi til by'n for første gangs planlegging av strålebehandlinga - ein dagstur!

Ser fram til å møte Bystudenten og Trønderinna til middag - har laga ei veske som eg er spent på om Trønderinna har lyst på.
Eg kjenner at eg har lyst til å gjere så mykje meir enn det som vert gjort, kviler meir - og no når eg har ete litt tablettar for å døyve smerter så forsvinn det litt der også...

Freistar bruke litt energi på å vere klar for at strålebahndlinga går greitt.
Det har gått 2 veker sidan operasjonen, det byrjar å nærme seg tida for at stripsa byrjar å ramle av og sårflatene er så absolutt såre - jaja det er ein overgang med dette også.
Eg sparar framleis på gode augneblikk og kjensle av sommar!

Det bles friske vindar i Lærdal  - artikkel i Dagbladet og Sogn avis og Nrk og naturlegvis, Porten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar