mandag 11. april 2011

Sender hjarte-eplestafetten vidare...

I går var det 35 år sidan Apple 1 - den første pc'en - personal computer vart presentert.
Eg såg datamaskiner første gong sommaren 1969 i datarommet til Landbrukshøgskulen på Ås.
Det er ei glede å kunne halde kontakt med kjende og ukjende på verdsveven.

Miranne sende meg denne førre veke - no er det stunder for å sende den vidare.

Prisen skal vidare til fem bloggarar som har mindre enn 100 følgjarar, slik at vi kan inspirere kvarandre.

Slik er reglane:

1. Ein må linke til den ein fekk prisen frå.
2. Ein må sende prisen vidare til fem andre bloggarar
3. Ein må svare på fem spørsmål

Eg fyl mange og på ulike språk - valet fell på at dei skriv nynorsk - eit par av dei fortel ikkje kor mange som fyl dei på fast basis, difor vel eg at dei er innanfor grensa:

Hildebjørg på Strikkemor(o)
M&E på På Gløtt
Magni på Magfly
Mallemor på Mallemor
Oline på Oline

og Solveig på Solveig si side fordi ho skriv så viteleg om mat og andre fornuftige ting!


1. Kvifor starta du å blogge?
Skulle setje igang eit åttebladroseprosjekt - hittil har eg ein del fleire eksempel på åttebladroser i ulike teknikkar og prosjektet er framleis ikkje målretta igangsett...

2. Kva slags bloggar følgjer du?
Rimeleg breitt innan ulike handarbeid og handverk - mat - politiske og filosofiske - historiske - sånne som berre er vakre eller på andre måtar får meg til å stogge opp.

3. Favorittfarge?
Raud

4. Favorittfilm(ar)
LOL - filmtitlar er det andre i familen som skriv om, huskar og samlar på...
Det eg huskar er den til ei kvar tid siste, - som Ladder 49 i går, - med rikeleg høve til å få skylt tårekanalane - ja - den var verkeleg på tørkerullnivå...
- dessutan skal vi ha brannøving i Verneområdet i dag

5. Kva land vil du besøke, og kvifor?
Palestina - igjen møte vener i Jeriko - neste gang om våren
Sverige/Danmark - køyre motorsykkel på Storebæltbrua  - den er lettare tilgjengeleg enn Route 66...
Dei baltiske landa - kunst/kultur/handverk/mat - burde ha vore innom Mariehamn på Åland på vegen
Tsjekkia - kjøpe krystallysekrune
... og resten av Noreg og resten av verda - fordi gode opplevingar som ventar utanfor bøagarden også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar