mandag 18. april 2011

Kugalskapens glede!

Ryddar på syrommet i øverste høgdi - høyrde på Påskelabyrinten og no veit eg noko om Børselv som eg ikkje visste før Sarpsborg var første svaret...
Medan eg rydda i kustoffa mine tok eg ei sjefsavgjerdsle om at no må eg snart lage eit kuteppe. Gjekk ned i første høgdi fordi trongen etter eit stort kaffiglas var for stor, - og måtte innom Fjesboki. Lappestua-Eid hadde nokre nye bilete og der var dette biletet...
- det er naturlegvis forlengst tinga - dei har ikkje nettbutikk, men e-postadressa låg på Lappestua si verdsvevside!
Kan naturlegvis ikkje nytte kustoffa mine til denne - men treng visst noko i lyse og gyldne batikkstoff.
Om han hin ikkje syntest vi trong ei resirkulert pappku med ein meter mellom ytterkantane på horna, - må han like denne!

Trur eg må nytte påska til å ta bilete av alle kyrne som er komne innom bøagarden, sidan sist fotorunde - må ha eitkvart viktig å skrive om etter påske også...

- og sidan eg no er opphengt i Eid i dag - sjå på Magni sin blogg, der har han hin lova egg i nye versjonar kvar dag sjekk dagens hjartelege versjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar