onsdag 13. april 2011

Berekraftig kugalskap!

Har det heilt klart for meg, det er ikkje alle som vil svare ja om eg spør, -
men - er den ikkje nydeleg ?

Denne typen bruk av gjenbruksmateriale til rein dekorasjon - har eg verkeleg sansen for!
Firmaet som sel denne og mangt anna inkludert eit ansikt og ein fisk er Cardboard Safari.

I går deltok eg på brannøving i Verneområdet -
og hasta vidare til restarten av Lærdal kunstlag i kultursalen.
Det er laga nokre nydelege rom til kunst på Sogn kunstsenter - gler meg til opninga og resultatet av utvidinga av kulturhuset med kunstsenter og lydstudio og omliggande herligheiter!
Interimstyret for kunstlaget hadde fått Oddleiv Apneseth til å vise bilete og fortelje frå fotoprosjektet sitt på Jølster i 2008 - herleg, men det vart ein sein kveld!


I ettermiddag har vi hatt falsk brannalarm,  det er alltids ei mogelegheit for at sola har greidd å varme opp støv i andre høgdi -  har likevel vanskar for å tru at det er ei så enkel forklaring.
Først sjekka eg at det ikkje var brann og så gjorde eg herdige forsøk på å avmelde brannen på displayet.
Det enda med at eg måtte ringe 110 og fortelje at eg ikkje fekk slått av meldaren - og alarmen dura i mange minutt etter den tid også. 
Trygt å vere kobla opp mot alarmsentralen i fylket - og i går fortalde varabrannmesteren at dei er 1- 1 1/2 minutt unna på dagtid. Verneområdet har utløyst ein del millionar i utstyr,  brannmeldarane er det berre vi som har, men trena mannskap med kort utkallingstid, bilar og ekstrautstyr er til glede for alle i Lærdal - og også for alle dei som køyrer gjennom kommunen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar