fredag 29. april 2011

Meldingar frå ei vakker verd!

I går fekk eg Cow og Barnyard frå Lappestua på Eid, - og eg har byrja å planlegge å gjere den i kvit og svart - naturlegvis veit eg at eg kan bruke lang tid på planlegginga! Eg fekk den kreative boka til IKEA i går, der var det også ymse ein kan tenkje seg ein kan gjere utover sommaren!

Sola skin frå skyfri himmel, så det vert nok litt uteliv i bakhagen i dag også! Eg har planlagt å bruke den breibremma grøne hatten eg nytta på 10.000årsjubileet i Jeriko litt i dag - det er jo kongeleg bryllaup så eg vel å vere anstendig kledd, tiara sit så dårleg på 7 mm langt hår!

I går feira vi med is på gatetrappa og grillmat litt sienare på dagen i sola ved uthusveggen - førsommaren er her så absolutt. Framleis er eg lett medisinert - og har ikkje vondt nokon stad - har starte med å øve på øvelsane! Har litt ødem, men ikkje noko å reise til by'n for!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar