søndag 13. februar 2011

Morskap på morsdag





Eg fann den på Solveig si side og boblelatteren kjem kvar gong eg ser videosnutten - eg har naturlegvis nytta den i fleire sosiale media - FB, Twitter og på bloggen - på slik ein dag!
Det er kaldt og vi fyrer godt med fruktved i omnen!
Vi er heldige og har vorte invitert på søndagsmiddag litt lengre nede i gata!
Etterpå vert det Politikk og musikk på storstova på Lærdalsøyri skule klokka 19, berre fordi vi synest det er viktig å vise at sjukehus er viktig!
Har venta lenge på ei lenkje til eit eller anna medieorgan som også var på den stunda i Storstova...
- som representant for dei gode kreftene må eg vise til jostedølene Oddmund L. Hoel og Kine Svori!
- og for dei som ikkje rakk det - det vert eit "tilsvarande" arrangement i Øvre 2.mars!
Endeleg på onsdag kom Porten med noko frå arrangementet!

3 kommentarer:

  1. Herleg! - og me kjenner vel oss igjen -.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for linkene! Ser at jeg muligens kan bruke begge typer kuppel på vår utelampe også.

    Morsom sang i anledning morsdagen :o)

    Mona

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar!! AnneK:-)

    SvarSlett