tirsdag 15. februar 2011

Kviltateppe for Frilund















I dag skal eg sy heilt ferdig toppen til "det raude teppet".
Eg har tinga hjelp til å få strekt ut og limt det raude teppe eg har hatt på gang kortast tid, - då må eg vere heilt klar når hjelpa melder seg!

Han hin kom heim frå eit møte i går, der framtida til ungdomshuset Frilund vart drøfta. Vert det noko arrangement eller utlodning allereie i påska, så må eg ha levert det eg har sagt i årevis - eg kunne lage eit teppe for å få nye gardiner i storsalen...
Sidan eg vert operert før påske - og ikkje veit kor lang tid det tek før eg kan gjere slikt igjen - er det best å få kvilta teppet no. Det er ikkje sikkert dei vil ha teppet,- i såfall reknar eg med at einkvan organisasjonen treng noko til si utlodning.

Nye gardiner er nok ikkje DET som har høgaste prioritet - men eg har tenkt å gjere min del av avtalen, - med meg sjølv!

Fann denne historia frå 1933 på Digitalt fortalt då eg søkte etter meir informasjon på verdsveven. Frilund er teikna av arkitekten Johan Lindstrøm i nyklassisistisk stil. Bildet er henta frå GLG sine bilde på Flickr - Fleire Flickrbilde frå Øyri.

Elles er det ikkje grenser kva ein kan lære på økologiske skular i nærleiken - Kurs i argentisk tango er naturlegvis eit tilbod som vert gjeve i mars på hi sida av Lærdalstunellen på Sogn Jord- og Hagebruksskule i Aurland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar