fredag 26. august 2011

Tresko og gode føremål


Gjekk lang spasertur med valmateriell i går, dei raude "treskoliknande" skoene mine vart våte og hadde framleis overskotsfarge til nakne føter.
Tenkte eg skulle ha handla meg eit par skikkelege tresko.
Ikkje heilt som desse som eg fann omtala hjå Kurbits - men eg syntest dei var nydelege
Treskoene er laga av arkitekten og designaren Paul Coudamy!

Nokre treng stundom eit lite spøt eller hekl,
mange av oss har rikeleg med restegarn eller kanskje tilogmed nesten ferdige plagg.
Amandaprosjektet treng små plagg i dukkestørrelse.
 Luesus leverer huer til cellegiftmottakarar,
Miranne har laga nydelege huer&hattar til både meg og Luesus
og pulsvantar for slike som treng det!
På Kreftpoliklinikken i Førde var der ei korg med strikkahuer, eg veit ikkje kven som hadde laga dei eller organisert tilbodet. Ein kollega fortalde at det ikkje var noko slikt der no når ein slektning hadde same behov.
 Kanskje det er fleire sjukehus som treng at privatpersonar, lag og organisasjonar finn seg eit lite eller stort prosjekt: Skulle ein konvolutt vere for liten til å sende eit kvart, - kan ein nytte kartong.

Quiltelaget i Årdal og Miranne skal også i år levere til
Tepper til glede.
Tepper til St.Olav er ei anna tilsvarande verdsvevside.

Og eg har rikeleg tid til å saume litt til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar