torsdag 25. august 2011

Hjarteleg fin torsdag - brukandes til sauming og gode ting


Kviltinga av ein tredjedel av det japanske gjekk som ein draum, nyttar "flat" fleece som mellomlag.
Eg trong eit flatt mellomlag etter at eg nytta Mysa frå Ikea til det rosa og basarteppet til ungdomshuset. Baksida vert eit blandings- og restestoffprosjekt.
Eg trur eg har kontroll på korleis eg vil at dei tre delane skal koblast saman!

Det ser ut til at eg truleg vel å ikkje nytte turkis som fargekick likevel, i såfall vert det på siste tredjedelen og ikkje lenger på framsida...
Kan ikkje skjøne anna enn dette er å rekne som ein særs kreativ prosess -
målretta naturlegvis, - eg skal verte ferdig!

Skal dele ut valmateriell på Øyri i dag,
- godt å bruke ein spasertur&sykkeltur i demokratiet si teneste!

Har kome godt i gong med å trene igjen,
etter at den gode starten på Pusterommet på Haukeland vart avbroten av strålesår.
Det tilfører god energi -
treng framleis å kvile innimellom!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar