tirsdag 23. august 2011

Tirsdag for prektige jenter - kaker og plommedessert


Du verda kor mange fine kyr som finst i handelen!
Nofortida  aukar visst samlinga mi av kyr kvar veke og eg kan ikkje anna enn å vere glad for det!
Han hin var til Sogndal fordi bilen trong service og for å handle varer dei berre har der.
Han var innom Jernia og tømde lageret av desse muffinsformene -
etter det eg forsto hadde mannen, (altså ikkje dama) i disken freista fortelje at det var fleire variantar -
truleg hadde han gjeve melding om at det var desse han kom for,
- dei var i brosjyra som kom før helga!
Caracas fortel på verdsvevsida si at dei har meir enn 150 typar av muffinsformer.

Eg måtte redde resten av plommene vi hadde med frå Provincen før helga.
I all hast fann eg ei plommedessertoppskrift på verdsveven.
I dag skal eg prøve den med frosne plommer.
Eg har frosne utsteina Methleyplommer i frysen, - Methley har raud fruktkjøt, då vert plommedesserten eller plommesylte nydeleg raud - mindre enn ein tredjedel av årets Methleyplommer var nok til fin farge!
Her er oppskrifta frå dinmat!

I går sydde eg mykje på dagtid på det grøne teppet på syrommet.
Eldhuset i gårkveld starta samansauminga av eit som har venta særs lenge av japanske stoff.
Eg nytta ei av symaskinene som er der, greitt å ikkje sy enkeltlappar på ulike maskiner
- samansauming vert noko anna!
Det japanske skal eg kvilte i tre deler, - har funne ut at eg bør teste det før eg kvilter det grøne.
Eg kan kanskje nytte same teknikk der.
Difor går eg til Eldhuset så snart eg har fått føremiddagskaffien unnagjort!
Trur eg bør ta nokre bilete i dag.

    
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar