onsdag 11. juli 2012

Gjesme-konsertane 2012

Tysdagane i juli er det konsert på 'Sogn kunstsenter' - dei to første har vore herlege opplevingar!

Førre tysdag var det konsert med Jostein Avdem Freland med elektronisk musikk.



I går var det Erlend Apneseth med hardingfele.


Eg er ikkje av dei som høyrer mykje på nokon av desse musikkgreinene -
men eg er særs glad for å ha høve til å delta på konsertane med desse unge musikarane!

Begge tek utgangspunkt i vestlandsnaturen.

Jostein tok oss med i uendelege vakre tonar - den vakre naturen i dei store glasflatene på begge sider av foajeen gjorde det vakrare - det gav fred.


Når Erlend leikar seg fram på hardingfela - merkar ein kvifor han er i A-gruppa av spelemenn i Noreg trass i at han berre er 22! Leikar - ikkje fordi eg trur det er enkelt - men fordi han leitar fram vakre tonar i fela. 

Med små gode historier, smil og latter vert opplevingane endå betre.

Josten har gjeve ut Fivreld - eg finn ikkje lenkje på den.
etterskrift - naturlegvis fann eg den ikkje, rett namn er naturlegvis ' Fivrel!'
og etterskrift 2 -'lenkje til Porten sin omtale'

Erlend har gjeve ut Jølster 2012 -'omtale av platesleppet' og  'CD'en'.
Denne plata er innspelt i det nye lydstudioet i Sogn kunstsenter.

Konsertane startar 18.00 og inngangsbiletten, som kostar 100 kr, inkluderer inngang til Gjesme-utstillinga i Sogn Kunstsenter.

Dei andre konsertane er:

Tysdag 17. juli:
Lars Rossvoll - klassisk gitar

Tysdag 24. juli:
Camilla Hole - saksofon
(m/ Jostein Avdem Fretland - liveelektronikk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar