tirsdag 20. mars 2012

Om glede og sorg - Kahlil Gilbran


Når du er glad til sinns,
se da dypt inn i ditt hjerte,
og du vil finne at bare det som ga deg sorg,
kan gi deg glede.
Når du er bedrøvet, skal du atter se inn
i ditt hjerte, og du vil finne at du i sannhet gråter
over det som har vært din glede.
Noen av dere sier, «Gleden er større
enn sorg,» og andre sier, «Nei, sorgen er
størst.»
Men jeg sier dere de er uatskillelige.
Sammen kommer de, og når den ene sitter
alene til bords med deg,
så husk at den andre sover i din seng.
       Frå Profeten, gjendikta av Johann Grip     


I dag for 1 år sidan skulle stråleterapeutane starte strålinga av ein flekk på skallen.
Onkologen var redd for kunne vere ei spredning av brystkreften -
det var eit område som eigentleg var utilgjengeleg for biopsi.
Røntgenlegen og øre-nese-halslegen og kreftlegen fann ut at det var mogeleg å gå via bihulene -
det betydde å meisle seg veg gjennom nase og bihuler for å ta prøve, 
- øre-nese-halslegen greidde det.
Det var ikkje ei aggresiv spredning - eg slapp å stråle skallen og få andre skadar.
Dei skulle likevel operere vekk brystet og stråle meg godt og lenge -
eg kunne framleis få eit langt liv!
Er det rart glede og sorg blandar seg slike dagar?

2 kommentarer:

  1. Det er så sant så sant, noen av mine verste dager er også de beste.

    SvarSlett
  2. Så godt å finne desse orda akkurat no. Eg sullar rundt her og minnest ei heilt spesiell dame.

    SvarSlett