onsdag 18. januar 2012

Etterkontrollert - det går mot vår og lysare tider!

Eg var hjå mannen med den vakraste stemma i går -
onkologen i Parkbygget på Haukeland.
Det var hyggeleg å vere hjå han i går også
 - han gjev meg tryggleik - han gjer meg godt!
og som vanleg helsa han då eg gjekk "ha god helse!"
Etterpå var det feiring av 100-årsjubileet for Haukeland - BT har meir historikk i denne artikkelen.
Om morgonen vart det servert 2000 varme kakaokoppar og 8500 ferske muffins
- då var det gjerne litt meir jamn trafikk
Då eg var der og fekk eit marsipankakestykke - var det stinn brakke :-D8!
 Det var fleire enn dei som freista å kome gjennom med rullestol som sleit.
25 - "nesten kvadratmeteren" store marsipankaker vert i artikkelen nemnt som nok kake til 2000...

Naturlegvis vart det heile feira med nydelige pannekaker med fyll
saman med Bystudenten, Trønderinna og Vertinna i Vognstølen på Pygmalion.

I allersiste bui eg var innom - Botanica eg egentleg ikkje nok hender -
men eg ville handle orkide til det bursdagsselskapet
eg skulle på etter eg var heimkomen med bussen.
Der var denne vårlege grøne kyra -
og desse to særs nøgde kyrne.

Naturlegvis måtte alle vere med heimatt
- og så lenge han hin kom på busshaldeplassen og kunne hjelpe å bære alle bæreposane -
gjekk det greitt!

1 kommentar: