mandag 29. september 2014

Oliventre


                     
For fire år sidan stod oliventreet mitt i gangen, akklimatisering på veg innomhus.
Dagen etter fekk eg vite at eg trong helsehjelp ei stund.
Eg tok uansett den lenge planlgde turen.
 
Om fire dagar sit eg på flyplassen.
Oliventreet mitt kan trenge akklimatisering
Eg tek det inn i morgon.
 
Eg ser fram til å sjå oliventre, og palmar og Sakkeus sitt morbærtre,
der det står på russisk-ortodoks eigendom.
Eg ser fram til å møte vener og få nye vener.
Denne gongen får eg truleg også sjå korleis EAPPI arbeider.
 
Eg trur eg må ha hummus til middagen i dag. 
og mitt kamera skal ikkje knusast.

Etterskrift - det vart falafel, hummus, kylling og salat.
Gler meg til å smake korleis det eigentleg skal smake! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar