mandag 26. november 2012

- kort ved høgre øyra!

Stao no pao!
 Har alltid likt denne kvinna som Hans Gjesme modellerte -
er så glad i rørsla framover med sterk sidevind!
 
Studielivet er fint,- det går ikkje rakt framover - sidevind der også!
 
Sett med mitt eige fokus nett no,- frisyren til kvinna er asymmetrisk!
 
 
Håret over høgre øyra mitt vart barbert vekk for tre veker sidan.
 Ein særs dyktig nevrokirurg hadde ein vellukka operasjon
Eg hadde nokre smertefulle døgn i starten,
men det var verdt det! 
Det 12-15 cm arret er nesten dekka av kort-kort hår, 
eg kjem nok til å få fin julefrisyre.
 
- og om ikkje så altfor lenge kan eg ha asymmetrisk frisyre som er kort ved venstre øyre.
 
Stao no pao - er eit godt slagord!
Sogndal greidde det i siste kamp og Hødd vann cupfinalen.
- det er ikkje lett å forutseie kva retning vinden bles!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar