tirsdag 6. april 2010

Svigerdatterproblematikk, - tidsklemma er ikkje over om ungane er passert 20...

Det er alltid vanskeleg å ikkje strekke til - eg lurer litt på når eg skal verte ferdig med å kvilte teppet til Ingrid - håpar framleis sterkt at eg kan ta det med til by'n om 10 dagars tid...

I den såkalla "stille uke" - (får liksom ikkje til omgrepet - den stille veka -) hadde vi det heilt vanleg travelt - alternativt fekk enkelte av oss ikkje unna det vi godt kunne ha tenkt oss å få gjort...

Men denne kua fekk eg altså av Ingrid - eg ser eg skulle ha teke eit finare bilete! Eg måtte berre ha denne som starten på å få vist fram nokre av dei mange fine kyrne som eg har. Det er nemleg fleire som ser nytta i å ha eit kuregister! Den allersiste er altså frå Ingrid - tausa som eg meiner helst skulle ha vore vestlending av logistiske omsyn, - det tek si tid å kome seg til Nord Trøndelag om ein skal vere grei og vitje slekta på vegen og ikkje berre ta fly..., - men ho scorar særs høgt på fleire andre område - mellom dei hekling - er den ikkje skjønn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar